Rejestracja
Pacjenci są przyjmowani na rehabilitację ambulatoryjną refundowana przez NFZ na podstawie skierowania od lekarza. Rejestracja terminu zabiegów odbywa się w NZF Mariola Kupkowska i trafia do kolejki oczekujących do NFZ. Pacjent lub opiekun wyraża pisemną zgodę na rehabilitację w niniejszej poradni. Pacjenci komercyjni na podstawie badania mają proponowane zabiegi i ustalony plan rehabilitacji przez mgr rehabilitacji. Płatność za zabiegi odpłatne odbywa się każdorazowo po wykonanej usłudze lub z góry za cykl zabiegów.
Przy udzielaniu świadczeń nie obowiązuje rejonizacja.
Punkt rejestracji jest miejscem, w którym dochodzi do pierwszego spotkania pacjenta ze świadczeniodawcą.
W punkcie rejestracji, poza możliwością zapisania się do lekarza, pacjent powinien uzyskać kompletną informację dotyczącą:
- świadczeń dostępnych w placówce,
- czasu oczekiwania,
- form i terminów zapisu na rehabilitację / do poradni,
- wymaganych dokumentów i skierowań potrzebnych do przyjęcia,
- wyników badań niezbędnych podczas wizyty,
- miejsca wykonania zleconych przez lekarza badań diagnostycznych (USG, RTG, badań laboratoryjnych lub innych),
- zasad udostępniania dokumentacji medycznej,
Na wizytę pacjent ma prawo zapisać się dowolnie wybranego dnia, w godzinach pracy punktu rejestracji.
Aby zarejestrować się u świadczeniodawcy pacjent może zgłosić się do rejestracji:
- telefonicznie lub
- za pośrednictwem osoby trzeciej
Podczas rejestracji pacjent powinien otrzymać informację o dacie i godzinie wizyty.
Przy zapisywaniu zgłaszających się pacjentów należy pamiętać, że:
- świadczenia powinny być udzielane w możliwie najkrótszym terminie,
- świadczeniodawca jest zobowiązany do przyjęcia pacjenta w ustalonym terminie.
Jeżeli wskazany pacjentowi termin wizyty w poradni specjalistycznej jest odległy, pacjent powinien uzyskać informację o możliwości skorzystania z porady specjalisty w innych placówkach mających umowę z NFZ.
Wykaz poradni przyjmujących chorych w ramach ubezpieczenia wraz z czasem oczekiwania dostępny jest na stronach internetowych oraz pod numerami informacyjnymi oddziałów wojewódzkich NFZ.
Gdy pacjent jest objęty stałym leczeniem specjalistycznym, termin wizyty kontrolnej powinien zostać ustalony podczas bieżącej wizyty w placówce. Pozwoli to na zachowanie ciągłości opieki medycznej.
W razie wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili ustalania terminu udzielenia świadczenia, a które uniemożliwiają jego dotrzymanie, należy poinformować pacjenta w każdy dostępny sposób (np. telefonicznie lub sms-em) o zmianie tego terminu.
Na pierwszą wizytę pacjent zabiera ze sobą:
- skierowanie od lekarza,
- dowód osobisty (i/lub aktualne ubezpieczenie zdrowotne)
- wyniki badań USG, Rtg, MRI,
- strój sportowy i obuwie na zmianę,
- ręcznik
Przyjazna atmosfera oraz zespół wykwalifikowanych terapeutów pomaga w szybkim powrocie do zdrowia.
Godziny pracy zakładu w Gryfinie i Trzcińsku:
Poniedziałek - 08.00 -18.00
Wtorek - 08.00 -18.00
Środa - 08.00 -18.00
Czwartek - 08.00 -18.00
Piątek - 08.00 -18.00
Sobota - nieczynne
Niedziela - nieczynne
ul. 9-tego Maja 8, 74-101 Gryfino, ul. 2-go Lutego 12, 74-510 Trzcińsko Zdrój
Aby umówić się na wizytę komercyjną, zadzwoń pod numer 91/416-91-36 (Gryfino), 91/852-31-22 (Trzcińsko Zdrój)
(dla świadczeń finansowanych przez NFZ: 91/416-91-36, pn-pt 08.00-17.30).
Jeśli jesteś zaineresowany/-a wizytą komercyjną, możesz również skorzystać z poniższego formularza. Skontaktujemy się z propozycją najbliższego terminu wizyty.