Zadzwoń i umów wizytę

91/416-91-36 Gryfino

91/852-31-22 Trzcińsko zdrój

NIEPUBLICZNY ZAKŁAD FIZJOTERAPII
Mariola Kupkowska
ul. 9-tego Maja 8, 74-101 Gryfino
ul. 2-go Lutego 12, 74-510 Trzcińsko Zdrój

Rejestracja

Pacjenci są przyjmowani na rehabilitację ambulatoryjną refundowana przez NFZ na podstawie skierowania od lekarza. Rejestracja terminu zabiegów odbywa się w NZF Mariola Kupkowska i trafia do kolejki oczekujących do NFZ. Pacjent lub opiekun wyraża pisemną zgodę na rehabilitację w niniejszej poradni. Pacjenci komercyjni na podstawie badania mają proponowane zabiegi i ustalony plan rehabilitacji przez mgr rehabilitacji. Płatność za zabiegi odpłatne odbywa się każdorazowo po wykonanej usłudze lub z góry za cykl zabiegów.

Przy udzielaniu świadczeń nie obowiązuje rejonizacja.

Punkt rejestracji jest miejscem, w którym dochodzi do pierwszego spotkania pacjenta ze świadczeniodawcą.

W punkcie rejestracji, poza możliwością zapisania się do lekarza, pacjent powinien uzyskać kompletną informację dotyczącą:

  • świadczeń dostępnych w placówce,
  • czasu oczekiwania,
  • form i terminów zapisu na rehabilitację / do poradni,
  • wymaganych dokumentów i skierowań potrzebnych do przyjęcia,
  • wyników badań niezbędnych podczas wizyty,
  • miejsca wykonania zleconych przez lekarza badań diagnostycznych (USG, RTG, badań laboratoryjnych lub innych),
  • zasad udostępniania dokumentacji medycznej,

Na wizytę pacjent ma prawo zapisać się dowolnie wybranego dnia, w godzinach pracy punktu rejestracji.

Aby zarejestrować się u świadczeniodawcy pacjent może zgłosić się do rejestracji:

  • telefonicznie lub
  • za pośrednictwem osoby trzeciej

Podczas rejestracji pacjent powinien otrzymać informację o dacie i godzinie wizyty.

Przy zapisywaniu zgłaszających się pacjentów należy pamiętać, że:

  • świadczenia powinny być udzielane w możliwie najkrótszym terminie,
  • świadczeniodawca jest zobowiązany do przyjęcia pacjenta w ustalonym terminie.

Jeżeli wskazany pacjentowi termin wizyty w poradni specjalistycznej jest odległy, pacjent powinien uzyskać informację o możliwości skorzystania z porady specjalisty w innych placówkach mających umowę z NFZ.

Wykaz poradni przyjmujących chorych w ramach ubezpieczenia wraz z czasem oczekiwania dostępny jest na stronach internetowych oraz pod numerami informacyjnymi oddziałów wojewódzkich NFZ.

Gdy pacjent jest objęty stałym leczeniem specjalistycznym, termin wizyty kontrolnej powinien zostać ustalony podczas bieżącej wizyty w placówce.  Pozwoli to na zachowanie ciągłości opieki medycznej.

W razie wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili ustalania terminu udzielenia świadczenia, a które uniemożliwiają jego dotrzymanie, należy poinformować pacjenta w każdy dostępny sposób (np. telefonicznie lub sms-em) o zmianie tego terminu.

Na pierwszą wizytę pacjent zabiera ze sobą:

  • skierowanie od lekarza,
  • dowód osobisty (i/lub aktualne ubezpieczenie zdrowotne)
  • wyniki badań USG, Rtg, MRI,
  • strój sportowy i obuwie na zmianę,
  • ręcznik

Przyjazna atmosfera oraz zespół wykwalifikowanych terapeutów pomaga w szybkim powrocie do zdrowia.

Godziny pracy zakładu w Gryfinie i Trzcińsku:

Poniedziałek - 08.00 -18.00
Wtorek - 08.00 -18.00
Środa - 08.00 -18.00
Czwartek - 08.00 -18.00
Piątek  - 08.00 -18.00
Sobota  - nieczynne
Niedziela   - nieczynne

ul. 9-tego Maja 8, 74-101 Gryfino, ul. 2-go Lutego 12, 74-510 Trzcińsko Zdrój

Aby umówić się na wizytę komercyjną, zadzwoń pod numer 91/416-91-36 (Gryfino), 91/852-31-22 (Trzcińsko Zdrój)

(dla świadczeń finansowanych przez NFZ: 91/416-91-36, pn-pt 08.00-17.30).

Jeśli jesteś zaineresowany/-a wizytą komercyjną, możesz również skorzystać z poniższego formularza. Skontaktujemy się z propozycją najbliższego terminu wizyty.